Thursday, May 15, 2008

美 丽 的 夏 天

现 在 对 我 来 说, 是 个 美 丽 的 夏 天
美 丽 的 心 情 会 一 直 延 迟 下 去
不 发 脾 气, 不 责 怪 我 自 己
能 胜 过 一 切
虽 然 还 有 些 问 题
但 我 相 信 什 么 问 题 都 好〈神〉一 定 会 帮 我..
be faith

(约 翰 一 书 2 :20) = 你 们 从 那 圣 者 受 了 恩 膏, 并 且 知 道 这 一 切 的 事

(约 翰 一 书 2 :27 ) = 你 们 从 主 所 受 的 恩 膏, 常 储 在 你 们 心 里, 并 不 用 人 教 训 你 们。 只 有 主 的 恩 膏 在 凡 事 上 教 训 你 们。 这 恩 膏 是 真 的 不 是 假 的。 你 们 要 按 着 恩 膏 的 教 训, 住 在 主 里 面

( 腓 力 比 书 4 :9 ) = 你 们 在 我 身 上 所 学 习 的, 所 领 受 的, 说 听 见 的 ,所 看 见 的, 这 些 事 你 们 都 要 去 行, 赐 平 安 的 神, 就 必 于 你 们 同 在

( 腓 力 比 书 4 :7) = 神 所 赐 出 人 意 外 的 平 安, 比 在 基 督 耶 稣 里, 保 守 你 们 的 心 怀 意 念

1 comment:

Anonymous said...

Galatians 5:1 (New International Version)
It is for freedom that Christ has set us free. Stand firm, then, and do not let yourselves be burdened again by a yoke of slavery.

This is the verse I feel like sharing with u.

Beware though, there may be time Devil will not be happy with us and may come back to attack us, but then never let Devil wins, alrite??