Monday, October 13, 2008

睡不到的夜晚

眼泪不断的落下, 已经好几天了。。
一滴一滴的落下。。
已经好几天没有好好的睡了。。
很累很累了。。
真的很辛苦。。

所有的缺点要离我而去,装开心的我要离我而去。。
讨厌现在的我。。
很怕孤独的时间,不想孤独的时间

医治我好吗??

还好我还可以
听到一到的声音在跟我说话, '不要哭, 孩子我永远在你身边'

谢谢您对我的支持和保护!!
不要放弃我
我爱你, 耶稣

1 comment:

Anonymous said...

girl, Trying to hide the tears that involuntarily fall from your eyes is a very painful thing o... if u need a shoulder 2cry on, let me know k? i will be there4u...

God will heal u but u also need2share out ur problem, if not very easily become like last yr de me ooo...

U already very sick, so muz have a good rest ya my dear... dun let sick plus sadness turn u into some1 who you and i also dun wan2c oo...