Thursday, March 20, 2008

Luv u God















Jenjen said "God I'm hurt", God said "I know".

Jenjen said "God I cry a lot", God said "tat why I gave you tears".

Jenjen said "God life is so hard", God said "tat why I gave you loved ones".

Jenjen said "God I get so damm depressed", God said "tat why I gave you sunshine".


A grateful heart is all that you need to let God know that you are pleased.
God knows what you need or what you want,
thank Him with relief for deciding what to grant. Give thanks and give your best thanks always and leave it all to God to understand what's more.


你是我生命中的唯一,沒了你什么都是假的,我愿放下自己走向前面的道路
如果能你在同在,我会满怀感激。
如果不能和你在一起,我会默默地走开,却仍然不会失掉对着世界的爱和感激。
生命给我们元尽的悲哀,也给了我们永远的答案
于是,安然一份放弃
不管个人的选择方式如何
不管握在手中的东西轻重如何
我们虽逃避也勇敢,随伤感也欣慰
我们像往常一样向生活得深处走去一样在逐步放弃,又逐步坚定

我愛你

No comments: